חברות קידום אתרים מובילות 2024

חברות מובילות לקידום אתרים

חברות קידום אתרים מובילות לשנת 2024 צריכות לעמוד ברף גבוה של ציפיות מצד הלקוחות, תוך כדי שימוש בכלים המתקדמים ביותר שיש לטכנולוגיה להציע:

עליהן לגלות חדשנות, לשקף את התוצאות באופן ברור לקהל הלקוחות שלהן ולהציג תוצאות מצוינות של בעלי עסקים אותם הן מלוות.

 

אם גם אתם מחפשים חברות קידום אתרים מובילות ומומלצות אז השורות הבאות יעשו לכם סדר, קחו דף ועט, ערכו צ'ק ליסט קצר ובסיומו תדעו אם אתם בדרך הנכונה לבחירה מצוינת.

 

חברות קידום אתרים מומלצות – זוהי נקודת פתיחה

על מנת למצוא חברת קידום מובילה עליכם לקבל מספר רב של המלצות מבעלי עסקים לא תלויים, איך עושים זאת? מבקשים רשימה של לפחות 15 בעלי עסקים, כן, אל תסתפקו בפחות. מבין הרשימה תבחרו באופן אקראי לפחות שלושה לקוחות שונים ותעשו מאמץ קל ותרימו להם צלצול, כאשר הם עונים אז תשאלו את 11 השאלות הבאות:

 

1. כמה זמן אתה בהתקשרות עם חברת קידום האתרים?

 

2. האם אתה יודע את כל הפעולות המתבצעות על מנת לקדם אותך?

 

3. האם אתה מקבל דו"ח בסוף כל חודש שמשקף את הפעילות שהתבצעה?

 

4. האם אתה יודע כמה גולשים יש לאתר בכל חודש?

 

5. כמה פניות אתה מקבל כל חודש?

 

6. האם יש לך דרך לעקוב אחר אותן פניות?

 

7. האם יש לך קובץ או מערכת בה כל הפניות מתרכזות וניתן לגשת אליהן בכל רגע נתון?

 

8. האם יש לך מנהל תיק לקוח שזמין עבורך בכל רגע נתון? או שמא עליו לרדוף אחר מספר גדול של בעלי מקצוע

 

9.  האם אתה מרוצה מאופי הפעילות ותוצאותיה?

 

10. מה הם הדברים שלדעתך כדאי לחברת הקידום לשפר?

 

11. האם אתה ממליץ לי להצטרף ולקבל שירות של קידום אורגני מהחברה?

 

אם אתם רוצים רעיונות נוספים לשאלות ותשובות בקידום אתרים אז לחצו כאן

 

חברות קידום אתרים מומלצות

 

חברת קידום אתרים עם המלצות ברשתות חברתיות ובגוגל

לאחר ששוחחתם עם לפחות שלושה בעלי עסקים וקיבלתם את התשובות שרציתם לשמוע, המשיכו למחקר של החברה ברחבי הרשת. מדובר על צעד קריטי שיכול לחשוף לכם פרטים רבים אודות פעילותה.

 

ההמלצה הראשונה היא לקרוא את הביקורות להן זכתה החברה בדף הפייסבוק שלה. אם זה לא גלוי אז ייתכן והם רוצים להסתיר משהו.

 

דרך נוספת בה בודקים את החברה בציציות היא בעזרת מי אם לא גוגל – מריצים את שם החברה – במקרה שלנו אינטרמקס ומוסיפים את המילים הבאות: המלצות, ביקורות, פסקי דין. לדוגמה, "אינטרמקס המלצות" או ביקורות, הבנתם את הרעיון. הצעד הפשוט הזה יכול לחשוף לכם מידע שלא יסולא בפז.

 

חשוב לדעת כי ישנן חברות קידום אתרים מובילות לכאורה, המעסיקות יותר אנשי מכירות מאשר אנשי מקצוע וכדאי מאוד לתהות על קנקנן!

 

לצערנו הרב, מדובר על תחום בו אין אכיפה או תו תקן, כל אדם שיושב עם מחשב בבית מתיימר להיות חברה לקידום אתרים, ולכן, נרצה לדעת איזה חומרים קיימים עליהם ברשת.

 

חברות קידום אתרים מובילות נבדלות בחומר האנושי

פעמים רבות אנחנו מתעלמים מהאינטואיציות שלנו ולא הולכים עם תחושות הבטן, ובמרבית המקרים טועים בכך. את ההחלטה לשכור את שירותיה של חברת קידום אתרים מובילה צריכים לקבל לאחר שפגשתם את הנפשות הפועלות, אלו שילוו אתכם בהמשך הדרך. לא די בשיחת טלפון עם איש מכירות שאין לו מושג לגבי אופי הפעילות והוא אפילו לא מכיר את אנשי המקצוע בחברה. 

 

על מנת להתרשם מהחומר האנושי עליכם לפגוש בו. לפיכך, בטרם אתם חותמים על הסכם התקשרות, ערכו מפגש סיעור מוחות עם כל מי שאמור לקחת חלק בקידום האתר שלכם. תשאלו את האנשים לגבי הניסיון שלהם, תבדקו מה הוא הידע המקצועי שלהן, האם ישנם אנשים בעלי רקע אקדמי מרשים, ותבינו אילו פונקציות יקחו חלק בקידום העסק שלכם.

 

חברות קידום אתרים מובילות הן קודם כל חומר אנושי משובח. הרי אנשים הם אלו שמקדמים את העסקים, לא הכלים, לא החיוך, לא החלקלקות בלשון, אלא היכולות, החשיבה, היצירתיות, הדבקות במטרה והעשייה הקדחתנית. 

 

חשוב מאוד להבין כי קידום אתרים הוא מרתון בקצב גבוה, הוא מירוץ בו מתחרים במוחות אחרים שמקדמים את המתחרים, ועל מנת להצליח יש צורך ביתרון יחסי!

 

כאשר יש מוחות חריפים בצוות הקידום אז אתם יודעים כי יהיה מי שילמד את המאפיינים של העסק שלכם בצורה מהירה, ידע לבדל את המותג שלכם, יבטא את השפה הייחודית שלכם ויעשה זאת טוב מהמתחרים.

 

חברות לקידום אתרים עם משאבים

חלק בלתי מבוטל ממה שהופך חברות קידום אתרים למובילות הוא היכולת שלהן להקצות משאבים רבים ועוצמתיים לפרויקטים. קידום אתרים דורש מאמץ, דורש כלי עבודה יקרים ודורש משאבים שעולים כסף, זמן וניסיון. 

 

על מנת שהדברים לא יהיו בגדר סיסמאות נספק מספר דוגמאות:

 

1. מערכות יחסים ענפות עם משרדי פרסום נוספים – חלק בלתי נפרד מהעבודה בקידום אתרים הוא יצירת מערכות יחסים עם אתרים מובילים אחרים, מה זה אומר?  אנחנו נרצה שאתרים ברי סמכא בעיני מנוע החיפוש יקשרו אל האתר שלנו וירמזו לגוגל כי מדובר על אתר איכותי, את זה משיגים באמצעות שיתופי פעולה רבים.

 

2. שימוש בכתבות באתרים גדולים – כלי נוסף בו משתמשות חברות לקידום אתרים מובילות הוא פרסום כתבות יחסי ציבור באתרים מובילים בישראל. את הכתבות הללו (שערכן נאמד בעשרות אלפי שקלים) משיגים באמצעות שיתופי פעולה או רכישה של בנק גדול של מדיה. כאשר לחברה יש את המשאבים הדרושים אז העלויות מופחתות והלקוחות זוכים לפרסם מאמרים באתרים הגדולים בישראל. צעד זה הוא משמעותי עבור קידום האתר.

 

3. רתימת פונקציות שונות לטובת קידום האתר – לא די במקדם אתרים, מוכשר ככל שיהיה בקידום טוטאלי של אתר. כלומר, דרושות פונקציות נוספות על מנת שנמקסם את ביצועי האתרים. בחלק מהפרויקטים נרצה מעורבות של מתכנת, בחלק מהאתרים נרצה סיוע של קופירייטר מוכשר, בחלק מהאתרים נצטרך כותב מאמרים מוכשר ובחלק אחר יהיה זה מעצב יוצא מן הכלל. כמובן כי ישנם פרויקטים בהם כל בעלי המקצוע השונים צריכים להירתם כתף אל כתף על מנת להשיג את התוצאות הרצויות.

 

4. מתן תשומת לב רבה לכל אתר ואתר – בעלי עסקים רבים לא מבינים את אופי הפעילות ואת כמות העבודה הדרושה לקידום איכותי של אתר. חברות קידום אתרים מובילות ומומלצות יודעות שעל מנת להגיע לתוצאות מצוינות יש צורך בתשומת לב, ואותה משיגים באמצעות עבודה יעילה ובאמצעות דבר מאוד משמעותי בחיים – זמן!

 

אם מקדם האתר עובד על 50 אתרים במקביל אז לא יהיה לו זמן עבור האתר שלכם. זכרו כי משרה מלאה היא בת 182 שעות ברוטו, אם נחלק את הזמן הזה (אם באמת מדובר על עילוי שעובד כל דקה ממהלך יומו) אז נגלה שהשקיע בכל אתר מקסימום 3 שעות בחודש, ואתם מבינים שב-3 שעות לא ניתן להספיק לעשות יותר מדי.  חפשו חברות לקידום אורגני בהן הצוות מקדיש את הזמן הראוי בכל חודש לטיפול בפרויקט שלכם.

 

כמובן שאם תעשו את החשבון בעצמכם אז תבינו כי לזכות בחברת קידום מובילה יש צורך בהשקעה ובמתן של תמורה ראויה. לכל דבר יש מחיר אך על מנת שיצא שכרכם ברווח ולא בהפסד אז כדאי לכם להשקיע בתבונה. השקעה שכזו היא זו שעתידה לתת לכם ערך רב ולהביא להחזר ניכר על ההשקעה. 

 

חברות לקידום אתרים שמובילות בשקיפות

אם אתם מחפשים חברת קידום אתרים מובילה כדאי לכם לבחור באלו שמגלות שקיפות בפעילות שלהן, אלו שמדברות בשפה ברורה, אלו שמשקפות ללקוח מה עשו בכל חודש בחודשו, שמציגות ללקוח את גרף ההתקדמות ומרגישות בנוח לענות על שאלות קשות.

 

שקיפות מקבלים באמצעות דוחות חודשיים, שיחת תמונת מצב לפחות אחת לרבעון וכמובן תקשורת ישירה. אל תבליגו על הסעיף הזה, מאחר והוא טומן בחובו עולם ומלואו. שקיפות מאפשרת למידה של לקוח, היא תורמת לשאיפה למצוינות והיא מאפשרת בקרה. 

 

זכרו כי בסופו של יום אתם בעלי העסק ובעלי האתר, ואתם צריכים לדעת במדויק מה נעשה על מנת לשפר את התוצאות באופן שוטף ותדיר.

 

חברות קידום אתרים שמבינות בבינה מלאכותית – AI

איך אפשר לדבר 2024 מבלי להזכיר בינה מלאכותית.

בעידן הדיגיטלי המהיר והמתפתח, חברות קידום אתרים שמשתמשות בבינה מלאכותית (AI) מציעות יתרון משמעותי על פני המתחרים. השימוש בטכנולוגיות מתקדמות מאפשר לנתח מידע בקצב מהיר ובדיוק רב, לזהות טרנדים ותבניות בנתוני החיפוש ובהתנהגות המשתמשים באינטרנט, ולהתאים את אסטרטגיות הקידום בהתאם ולספק לכם יתרון תחרותי על פני המתחרים. חברות אלו יכולות להציע קמפיינים ממוקדים יותר, יעילים וחדשניים, שמותאמים אישית לצרכים של כל לקוח וממקסמים את החשיפה ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש. בסופו של יום אנחנו רוצים את מי שמבטיח שהאסטרטגיה שלנו תמיד תהיה צעד אחד לפני השוק. לכן, בחירה בחברת קידום אתרים שמובילה עם הטכנולוגיה ומשתמשת בבינה מלאכותית לא רק שתשפר את נראות האתר שלך באינטרנט, אלא גם תספק לך יתרון תחרותי חשוב בשוק הדינמי והתחרותי.

 

לסיכום, 

 

ניתן למצוא חברות קידום אתרים מובילות אך בשביל שזה יקרה יש צורך לבצע מחקר מקדים, יש צורך לשאול את השאלות הנכונות ולא להתפשר על פחות ממצוין. שכן, על מנת למצוא החזר ראוי על ההשקעה הלא מבוטלת שלכם, האתר שלכם צריך חברת קידום אתרים מצוינת, לא פחות.

האם אנחנו, חברת אינטרמקס, נעמוד בציפיות שלכם ושלכן? אנחנו בטוחים שכן!

אינטרמקס שיווק דיגיטלי

סוכנות דיגיטל המעניקה פתרונות שיווק לעסקים, חברות וארגונים. אנחנו נותנים שירותי קידום אתרים במנועי החיפוש, ניהול קמפיינים ברשתות הפרסום השונות, בניית אתרים ופתרונות שיווק מתקדמים נוספים.

לקריאה נוספת